IBM разработва иновативна литиево-въздушна (li-air) батерия, която ще позволи на електромобилите да изминават до 800 км с едно зареждане.
Батерията използва въглерод и кислород, за да произвежда електрически ток. По-важното в случая е, че тя има 1000 пъти по-голяма енергийна плътност, отколкото днешните литиево-йонни единици. Това означава, че литиево-въздушните батерии ще бъдат значително по-малки и по-леки, без това да се отрази на мощността на превозното средство.
Въпреки тези предимства, има редица предизвикателства като химическата нестабилност, която ограничава техния живот в резултат на презареждане.
Проектът е в процес на разработване, през следващата година ще бъде изграден специален прототип, с който ще започнат тестовете. За съжаление търговско приложение на тази технология е малко вероятно преди 2020 г.
 
       Falcon F7 дебютира в Детройт
      Falcon F7 дебютира в Детройт
    
     
       Dacia Lodgy продължава победоносния си марш
      Dacia Lodgy продължава победоносния си марш
    
    There are no comments yet. Be the first one to express yourself!
 Articles
     Articles   Latest Videos
    Latest Videos   
    

