Новото BMW S 1000 RR – перфектният приятел на спортиста

Общи 06 октомври 2014 | Speed-Press.com A- A+ 17800 посещения | без коментари

Новото BMW S 1000 RR ще отпразнува световната си премиера на Intermot 2014. Представеният за пръв път през 2009 година суперспортист навлиза в новото си поколение с оптимизирано разгръщане на въртящия момент с максимална стойност 113 Нм, повишена с 6 к.с. мощност от вече 199 к.с., както и с понижено теглото с 4 до 204 кг с пълен резервоар и Race ABS. При това целта е била новото S 1000 RR освен повишена динамика да предлага и по-лесно управление.
Повишената динамика на новото RR е резултат на модернизираната цилиндрова глава с нова геометрия на каналите, нов всмукателен разпределителен вал и още по-леки всмукателни клапани. Airbox с променен обем, както и всмукателната система с по-къси канали, осигуряват още по-ефективно подготвяне на горивната смес и гарантират на новото S 1000 RR още по-динамични характеристики. Друг елемент, отговорен за оптимизираното разгръщане на мощността и въртящия момент, е новата, по-лека с около 3 кг изпускателна система, която вече е конструирана без предно гърне. Управляемостта и тягата са подобрени благодарение на повишения въртящ момент над 5000 об/мин, линейното му разгръщане и равното плато, като почти целият максимален въртящ момент е на разположение от около 9500 (112 Нм) до 12 000 об/мин (113 Нм).
По отношение на окачването новото BMW S 1000 RR е модернизирано с нова, по-лека структура на рамата с оптимизирано съчетание между здравина и гъвкавост. В комбинация с още по-фината геометрия на окачването с нов ъгъл на предната вилка, кастор и междуосие тя осигурява още по-добра управляемост, повишено сцепление и кристално ясна обратна връзка, особено в граничен режим.
За оптимално адаптиране към съответните условия на пътя и стила на шофиране новото RR серийно се оборудва с три режима на движение „Rain“, „Sport“ и „Race“. В рамките на допълнителното оборудване „Fahrmodi Pro“ мотоциклетът може да бъде оборудван и с допълнителните режими „Slick“ и „User“. Другите системи на допълнителното оборудване „Fahrmodi Pro“ са Launch Control за перфектни състезателни стартове, както и конфигурируемият Pit-Lane-Limiter за прецизно поддържане на скоростта в зоната на боксовете.
За пръв път за RR вече се предлага електронен автопилот за поддържане на валидните ограничения на скоростта (като допълнително оборудване). Мултифункционалното арматурно табло вече е с нов циферблат за аналоговия оборотомер, както и модернизиран LC-дисплей със значително разширени функции. Освен това новото S 1000 RR се оборудва с нова бордна мрежа, по-мощна Sensorbox и по-малък, по-лек с около 1 килограм акумулатор.

 
Ключови думи:   bmw
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте